woensdag 12 december 2012

Schade papieren

Een tijdje geleden had ik een ongelukje gehad met mijn Toyota Prius en via de online schademelding van Leaseplan had ik een afspraak bij Care gemaakt en was mijn auto netjes gerepareerd. Hiermee was alles afgehandeld dacht ik en ik vergat het incident verder.

Gisteren zat er echter een brief van Leaseplan in mijn brievenbus en toen ik deze openmaakte kwam er een schadeformulier uit en een begeleidende brief. In de brief werd gerefereerd aan de schade en werd mij verzocht om het bijgaande schadeformulier in te vullen en op te sturen. Ik heb dat uiteraard netjes gedaan en via de bijgesloten retour enveloppe het spul weer naar Leaseplan teruggestuurd. Mij benieuwen of ik nog verdere vragen ga krijgen of dat het hier bij blijft,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten