zaterdag 22 december 2012

Brunch

Cappuccino. jus en bagel.
Vrijdag was de eerste dag van de twee weken vrij (plus één dag) die ik rond de jaarwisseling had. Ik zou niet op vakantie gaan (dat wordt in mei weer en wel richting Texas) maar was wel van plan om lekker uit te rusten en leuke en lekkere dingen te gaan doen in die twee weken.

De start was een brunch samen met Dennis in een van de (zoals niet de) beste bagel zaken van Amsterdam Gary's deli op de Kinkerstraat. Toen ik binnenkwam zat Dennis al aan tafel (en het was hem gelukt om de beste plekken in het huis te veroveren, nl. de twee grote fauteuils op de eerste verdieping. Hij had zijn cappuccino al op en ik bestelde er ook een voor mij plus twee jus d'orange en twee bagels. Even later zaten wij achter onze maaltijd en zaten gezellig bij te praten. Dennis had het uiteraard over de zaken trip die hij net naar Canada had gemaakt en wat hij daar beleefd had maar op een gegeven ogenblik switchte het gesprek naar onze voorgenomen mei vakantie naar Texas. We keken gelijk even naar de ticket prijzen en vonden een prima vlucht (retourtje Houston zonder overstappen) voor een acceptabele prijs (€614) met onze vrienden van Delta airlines. De neiging was wel heel erg groot om ja te zeggen en misschien dat we dit weekend dan ook al in het bezit zijn van de tickets.

1 opmerking:

  1. Ik ga een poging doen. Voor de zekerheid nog even jullie gegevens nodig en dan go go go!!

    BeantwoordenVerwijderen