vrijdag 28 december 2012

Tweede kerstdag

De kerstboom van mijn zisje & zwager
In eerste instantie had ik geen plannen met tweede kerstdag. Ik zou heel misschien de stad ingaan maar de kans daarop was niet al te groot. Tijdens het kerstdiner bij mijn ouders had mijn zusje het er ook al over dat zij weinig plannen hadden voor tweede kerstdag. 's Ochtends wandelen op een geocaching speurtocht en daarna thuis lekker niksen en eten halen bij de Chinees en een filmpje kijken. Mocht ik zin hebben dan was ik welkom voor het hele programma maar ik besloot dat het ochtend gebeuren mij te vroeg en te actief was.

Zo kwam ik's middags tegen vijf uur aan en werd hartelijk begroet door Gijs en de overige familieleden. na de nieuwe dj set van mijn neefje bewonderd te hebben en na een forse stoeipartij met Gijs ging ik er ook bij zitten en namen we zowel eerste kerstdag als de plannen voor oudjaar door (dat is tenslotte de verjaardag van mijn vader). Net zoals de laatste keer dat ik op visite was vertrokken mijn zwager en ik naar taste of Szechuan om daar eten te gaan halen. Na terugkomst schoven we aan in de eetkeuken om van een prima Chinese maaltijd te genieten. Mijn neefje verdween in zijn dj en game hol en mijn nichtje ging zich mooi maken voor haar avondje uit. Wij keken na de maaltijd naar de film Stolen (een aanrader, ondanks dat hij flopte in de bioscoop) met Nicholas Cage. Na afloop van de film vertrok ik weer huiswaarts na een prima en zeer relaxte tweede kerstdag. Voor herhaling vatbaar zou ik zo zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten