dinsdag 11 december 2012

12 dagen app

Ik heb het wel vaker over mijn iPhone en de apps die ik daarvoor download (het liefst uiteraard apps zonder kosten) en daar is het deze keer weer eens tijd voor.

De app die ik deze keer ga bespreken is voor vele iPhone/iPad gebruikers geen nieuws maar niet iedereen is van het jaarlijkse cadeautje van Apple op de hoogte, vandaar dat ik er aandacht aan geef. De 12 dagen app wordt jaarlijks in december gelanceerd en is gratis. Vanaf de eerste dag na de kerst kun je 12 dagen lang elke dag een product gratis downloaden. Dit zijn dan video clips, cd's, boeken, games en applicaties. Er zit bijna altijd wel iets tussen dat iemand interessant vind dus het loont de moeite om de 12 dagen app op je iPhone te installeren. Zo heb ik de afgelopen twee jaar onder andere een live cd van Caro Emerald en de eerste twee broken sword games op die manier in mijn bezit gekregen. Ik kan je dan ook aanraden om de app te installeren en te kijken of er dit jaar iets van jouw gading tussen zit. Ik doe het in ieder geval.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten