donderdag 27 september 2012

Sword of Fargoal

Een paar dagen geleden zag ik dat Sword of Fargoal gratis te downloaden was voor mijn iPhone. De reden dat ik het spel downloade was dat ik het origineel begin jaren achtig op mijn commodore 64 had. Enkele dagen later nam ik de tijd om er even rustig voor te gaan zitten en het bleek een prettig spelende RPG te zijn. Uiteraard is het een simpele dungeon crawler daar de interface op de iPhone niet al te ingewikkeld is maar ik speelde de tutorial en begon al vlot aan het eerste level. Na het eerste level helemaal uitgespeeld (en uitgemoord) had stopte ik omdat het tijd was om te gaan slapen. Dit blijft voorlopig wel even op mijn iPhone staan en mocht je interesse hebben, hij is nog steeds gratis te downloaden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten