woensdag 26 september 2012

Project X Haren

Ik heb enige dagen lopen twijfelen of ik een stukje zou schrijven over Project X in Haren. Normaliter blog ik alleen over zaken die ik zelf beleef en ik was, uiteraard, niet in Haren aanwezig tijdens het project X feest. Na enig wikken en wegen besloot ik er toch een stukje aan te wagen want het gebeuren is toch wel heel erg tijdsbepalend.

Op de vrijdag zaten wij op het werk nog flink grappen te maken over wat er allemaal in Hareb ging gebeuren. De burgermeester die straatnaambordjes liet verwijderen (nuttig hoor in deze tijd van smart phones met allerlei route apps er op en mensen die drone vliegtuijgjes op lieten stijgen met camera's aan boord zodat er allerlei life feeds van het feest te zien zouden zijn.

Toen ik naar huis ging vergat ik het hele geneuzel maar 's avonds in de kroeg ging mijn telefoon af met een push bericht van de NOS dat er charges door de ME werden gehouden in Haren. ik Las wat nieuwsberichten en stond versteld van de chaos die beschreven werd. De volgende ochtend thuis zat ik naar diverse beelden te kijken en stond ik nog veel verstelder over wat het tuig in Haren had aangericht. Gelukkig was het merendeel van het tuig erg duidelijk in beeld gebracht en ik mag hopen dat ze allemaal opgepakt worden, flink wat maandjes mogen brommen en dat alle schade op ze verhaald gaat worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten