zaterdag 29 september 2012

Start verkoop iPhone5

Vandaag ging dan de iPhone5 in Nederland in de verkoop en de gekte nam, wederom, ongehoorde hoogte aan. Mensen gingen de ochtend van te voren al om 9 uur in de rij staan om er maar zeker van te zijn dat ze een nieuwe iPhone zouden bemachtigen. Dat is bijna 24 uur in de rij staan om een telefoon van 600€ te kopen die je ook online kan bestellen maar dan 3 toto 4 weken later krijgt.

Aan het eind van het wachten was de rij honderden meters lang en was er onderweg koffie geserveerd om de wachtenden warm te houden. Toen de deuren om 8 uur opengingen stond het personeel van de Apple store luid te applaudisseren voor de mensen die in groepjes naar binnen gelaten werden om een telefoon te kopen. Een van de mensen vertelde dat het niet eens om de telefoon ging maar om het gevoel in de wachtrij gestaan te hebben. Nu ben ik vroeger ook wel eens om zes uur 's ochtends mijn bed uit gekropen om naar de nieuwe muziekhandel te gaan en daar in de rij te gaan staan voor kaartjes voor Guns 'n Roses of U2 maar ik ben nog nooit zo'n idioot geweest dat ik voor het gevoel er bij te zijn geweest 24 uur in een rij te gaan staan. Ik zal deze mensen echt nooit begrijpen, maar als zij er lol aan hebben laat ze hun gang gaan. Ze doen er in ieder geval niemand kwaad mee.en dat is toch wel het belangrijkste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten