maandag 24 september 2012

13

Een deel van de cast
Normaliter heb ik het niet zo vaak over films die ik gedownload en bekeken heb. Meestal bespreek ik alleen die films die ik in de bioscoop heb gezien. Vandaag maak ik echter graag een uitzondering voor de film 13.

Dit is een Amerikaanse film uit 2011 die mij behoorlijk naar de keel greep. Het verhaal gaat over een jonge man die nog thuis woont en wiens familie zwaar in de geld problemen zit. Hij doet elektriciens werk bij een echtpaar waarvan de man het er tegen zijn vrouw over heeft dat hij veel geld gaat verdienen als alles goed gaat. Dan overlijdt de man aan een overdosis en de hoofdrol speler besluit zijn identiteit over te nemen om zo aan het vele geld te komen. Hij komt dan in een koude en harteloze onderwereld terecht waar rijke mannen wedden op het leven van anderen. Ik vond het een mooi drama en heb er erg van genoten. Wat mij betreft een aanrader, dus ga downloaden en kijken!

1 opmerking: