maandag 10 september 2012

Wegwerkzaamheden: De finale

Het was dan eindelijk zover, de wegwerkzaamheden bij mij voor de deur zouden na drie weken beëindigd worden en alle ellende (nu ja, de eerste twee weken was er weinig ellende, maar de laatste week was niet echt leuk) zou voorbij zijn.

Zoals ik bij het begin van de wegwerkzaamheden al schreef had ik er een hard hoofd in dat alles tijdig klaar zou moeten zijn maar het blijkt dat ik te sceptisch was. Het project is keurig op tijd afgeleverd en dat is iets wat ik niet verwacht had. Wat het opgeleverd heeft is daarentegen wat ik wel verwacht had, weinig. Men heeft de werkzaamheden gebruikt om een paar drempels aan te leggen om de snelheid op de weg wat om laag te krijgen. En dan is drie weken werk met een grote ploeg mensen best wel een dure operatie geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten