woensdag 19 september 2012

Wegwerkzaamheden: The sequel

Zoals vermeld zijn de wegwerkzaamheden in mijn wijk netjes op tijd afgerond en kan ik weer zonder tegenslag van en naar mijn huis toe rijden. Eind goed al goed zou je zo zeggen.

Echter niet in de gemeente Amsterdam waar men het kennelijk noodzakelijk vindt om het ene stuk weg na het andere open te breken. Zo reed ik gisteren terug van mijn werk naar huis en koos de route via Nieuw sloten. Ik reed vrolijk over de Laan van Vlaanderen tot ik opeens merkte dat het laatste stuk afgezet was. Nu was men hier de komende twee weken bezig met wegonderhoud. Ik kon dus omdraaien en een stuk omrijden voor ik weer thuis was. Dat wordt de komende twee weken dus weer over de A9 rijden. Ik ben benieuwd wat ze dan weer gaan open breken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten