dinsdag 11 september 2012

Flashback New York 1995

Wederom een deel in de flashback serie en voor de tweede keer een flashback naar New York. De Amerika vakantie van 1993 met Dennis, Frank en Simon was zo goed bevallen dat Amerika aan mij bleef trekken. In 1994 was ik niet geweest (alhoewel ik toen mijn ouders een trip naar New York als cadeau gaf) maar in 1995 moest het er weer van komen.

Deze keer niet met mijn vrienden maar samen met een vriendin die door mijn verhalen, video en foto´s dusdanig enthousiast was geworden dat ze graag mee wilde. De vakantie zou drie weken duren en we begonnen te plannen waar we heem wilden gaan. Het zou in ieder geval, voor mij wederom, New York worden maar dat is zo een geweldige stad, daar kun je heel vaak naar toe gaan en elke keer weer nieuwe dingen zien. Reis dus mee naar september 1995 naar het eerste deel van mijn tweede Amerikaanse vakantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten