woensdag 5 september 2012

Wegwerkzaamheden: De ergernissen

Inmiddels zit ik in week drie (volgens de planning teven de laatste week) van de wegwerkzaamheden. Waar ik de eerste twee weken weinig echte problemen kende (behalve dan het via een andere route rijden) beginnen de ergernissen zich nu op te stapelen.

Zo zijn de vakanties beëindigd en dat is te merken in de hoeveelheid verkeer op de weg. Omdat we nog maar een weg i.p.v. twee hebben is dat veel te veel verkeer en sta ik nu elke ochtend een kwartier in de file om mijn wijk te mogen verlaten en daarna richting de A10 te rijden. Wat is een kwartier op een mensenleven zeg je dan maar ik kan je verzekeren dat dat lang genoeg is om je stevig te ergeren. Het ziet er goed uit qua voortgang en hopelijk wordt de planning gehaald want dat betekent nog slecht drie keer tandenknarsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten