zaterdag 8 september 2012

Griepje

Toen ik donderdag avond naar bed ging was er nog helemaal niets aan de hand, maar tegen vijf uur in de ochtend werd ik wakker en voelde me niet al te best. Ik was wat misselijk en voelde me verder ook niet zo goed. Ik besloot dus twee paracetamolletjes in te nemen en ging weer slapen. Toen ik een paar uur later opstomd was ik niet echt ziek maar ook niet echt fit. Ik ging wel gewoon naar mijn werk, maar tegen een uur of twee besloot ik om naar huis te gaan. Opnieuw voorzien van enkele paracetamolletjes kroop ik de koffer in om drie uur en kwam daar pas vandaag tegen een uur of tien weer uit. Kennelijk was de lange nachtrust plus de tabletjes genoeg geweest want ik voel me weer helemaal fit en klaar om van het mooie weekend te genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten