woensdag 12 september 2012

Tweede kamer verkiezingen 2012

Vandaag is de dag des oordeels ook wel bekend als 12912, 12 september 1912. Het gaat hier niet om het vergaan van de wereld zoals alle hotemetoten voorspelden naar aanleiding van de  Maya kalender maar om het stemmen voor de tweede kamer.

Ik ga zo meteen de deur uit en onderweg richting Almere zal ik bij het stemlokaal stoppen en VVD stemmen, iets dat ik al jaren doe en ook dit jaar na het doornemen van de belangrijkste topics uit de partij programma's en het invullen van de stem wijzer wederom ga doen. Waar ik er van te voren een hard hoofd in had dat er een kabinet samengesteld kon worden met zo veel stemmen voor VVD, SP en PVV is dat de afgelopen week flink veranderd. De SP is heftig gekelderd en de PvdA is uit de as herrezen. Volgens kenners doordat er zo veel gepeild wordt. Dat deed Roemer meteen roepen om een verbod op peilingen en Samson ging daar dwars tegenin met kreten over censuur. Dat bewijst, volgens mij, dat deze politici net zo gek zijn als Maya kalender goedgelovigen en geeft weinig hoop voor gezond verstand. Hopelijk kan er gauw een regering gevormd worden die zijn best gaat doen dit land weer omhoog te krijgen uit de modder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten