dinsdag 18 september 2012

130

Met ingang van 1 september is de maximum snelheid op heel veel wegen verhoogd van 100 of 120 km per uur naar 130 km per uur. Voor mij persoonlijk is de A6 daar een mooi voorbeeld van. Dit is de snelweg die ik vanaf de A1 neem voor de laatste tien kilometer naar mijn werk.

Je zou dus verwachten dat ik korter over de reis zou doen want ik mag tenslotte harder rijden dan voor 1 september. Niets is echter minder waar want de nieuwe snelheid geldt alleen tussen zeven uur ´s avonds en zes uur ´s ochtends. Nu niet echt de tijdstippen dat ik van en naar kantoor rijd. Kortom net zoals heel veel verbeteringen die ons door de overheid aangeboden wordt weer eentje waar ik persoonlijk niets aan heb. Beste overheid, kan ik eens een keertje persoonlijk beter worden van de volgende doorbraak die jullie doorvoeren i.p.v. de normale situatie dat ik er niets aan heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten