dinsdag 18 oktober 2011

Margaritaville

Wederom een door de vakantie in Chicago van mijn vriend geïnspireerde blogpost. Ik kreeg een mailtje van hem dat we een hotspot moesten toevoegen aan ons verblijf in Nashville en wel Margaritaville. Aangezien ik hier nog nooit van gehoord had klikte ik op de mee gestuurde link en kwam uit op de site van de restaurant keten van zanger Jimmy Buffet.

Het riep bij mij herinneringen op aan ons bezoek aan Key West het afgelopen jaar waar wij aten in Sloppy Joe's, het geliefde café waar Hemingway heel wat uurtjes doorgebracht heeft. Net zoals Sloppy Joe's heeft Margaritaville een groot podium waar elke dag artiesten optreden en bestaat de kaart uit typisch Amerikaans voedsel zoals hamburgers, steaks en sandwiches.  Het enige grote verschil dat ik zo gauw zag was dat, en niet vreemd met deze naam, Margaritaville een zeer grote collectie margarita's serveert. Er is weer een avond in Nashville gevuld!

1 opmerking: