donderdag 13 oktober 2011

Directeuren sessie

Woensdag was de derde (en voorlopig weer laatste) presentatie ronde. Na een beurs en een congres was het nu het hoogtepunt van deze cyclus, een sessie voor meer dan dertig directeuren die in onze branche werkzaam zijn. De start was veel te vroeg, ik werd om half acht in Putten verwacht op kasteel de Vanenburg. Gezien het slechte weer was ik op tijd opgestaan (5 uur) maar uiteraard had ik geen reis problemen en was al om 7 uur in Putten. Ik werd daar netjes met koffie ontvangen en half acht was ik in de oranjerie waar het geheel plaats zou vinden.

Gezamenlijk werd daar alles geïnstalleerd en getest en toen alles naar tevredenheid werkte gingen we naar het kasteel waar de ontvangst plaats vond. De gasten druppelden binnen en om 10 uur startte de dag met een presentatie van futuroloog Paul Ostendorf. Hij vertelde een goed verhaal over wat er tegenwoordig mogelijk was en waar we in de nabije toekomst mee te maken zouden krijgen. Hierna volgde een forum sessie waarin diverse stellingen besproken werden. Vervolgens was het tijd voor koffie en traden ik en een collega aan voor onze presentatie. Ons verhaal werd heel erg goed ontvangen en tijdens de demo volgde er een erg intensieve vraag en antwoord sessie met de zaal over de mogelijkheden die de cloud bood. Net zoals een week eerder bij de Kovon werden wij wederom beloond met een fles wijn (het haat goed met mijn wijnkelder op deze manier) en gingen we gezamenlijk lunchen. Een mooi eind aan een mooi seminar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten