vrijdag 14 oktober 2011

IOS5

Na een lange tijd wachtten was het zover IOS5, het nieuwe besturingssysteem voor mijn iPhone was uitgekomen. Een dag eerder had ik de nieuwe versie van iTunes gedownload en nu zette ik de download van IOS5 aan. Ik was echter niet de enige want ik kreeg te zien dat ik 5 uur moest achtten voordat alles klaar was. Apple had het drukker dan ooit en dat betekende erg trage downloads. Aangezien het al na 8 uur was besloot ik te gaan slapen en de volgende ochtend eens te gaan kijken of alles gelukt was.

Ondanks dat iTunes de volgende ochtend niet meer reageerde was de update succesvol afgerond. Na het beantwoorden van wat vragen over de nieuwe opties en hoe ik die wilde gebruiken werd alle informatie (foto's, muziek etc.) weer teruggezet op mijn iPhone en kon ik weer aan de slag. Ik heb zelden zo'n soepele update van een operating systeem meegemaakt en kan wederom zeggen dat Apple zijn zaakjes prima voor elkaar heeft. De komende dagen ga ik eens kijken wat er allemaal verbeterd en nieuw is op mijn telefoon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten