donderdag 6 oktober 2011

De keuze

Na de serie proefritten (en het rekenen wat het nu allemaal kost) is de keuze gemaakt. Van de gereden auto's waren er drie types die overbleven. De nieuwe Octavia, de Prius en de Lexus. Van deze drie besloot ik toch voor de Lexus te gaan ondanks dat de Prius goedkoper is en ondanks dat de Octavia veel meer ruimte bied. Zelfs de levertijd van zes maanden kon mij er niet van weerhouden en daarom liet ik een offerte opstellen en deze ondertekenen. Het wordt een zwarte van binnen en van buiten en voorzien van een ingebouwd navigatie systeem met allerlei opties zoals touchpad bediening

Mijn huidige auto gaat echter eind november uit de lease en dat betekent dat ik een paar maanden moet overbruggen. Daar zijn een aantal opties voor. Uiteraard het verlengen van de lease periode van mijn huidige auto met die vier maanden of tijdelijk een auto uitkiezen die ongebruikt op ons terrein staat. Nu staat er volgens mij nog een behoorlijk nieuwe Prius te niksen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten