zondag 16 oktober 2011

Driemaal is scheepsrecht

Aangezien ik op donderdag en vrijdag al weggeweest was had ik besloten om er een rustige zaterdag van te maken. Aan alle goed bedoelde plannen kwam echter een eind toen ik zag dat ik een sms'je van een vriendin had gehad met de vraag of ik zin had in een late lunch cq. een vroeg diner. Ondanks wat technische problemen aan haar kant (blackberry) waardoor whatsapp, facebook en nog wat dingen het niet deden kwam het toch tot een afspraak, uiteraard op de zeedijk.

We hadden rond vijf uur afgesproken bij het elfde gebod maar ik kreeg op een gegeven ogenblik wederom een sms'je met de mededeling dat ze wat later zou komen omdat ze noch bij de Diesel store was. Het was echter een mooie herfstdag en ik ging dus buiten bij het elfde gebod zitten met een biertje om in het zonnetje te wachten. Na een kwartiertje kwam zij ook aanzetten en zaten we gezamenlijk van de mooie middag te genieten. Op een gegeven ogenblik gingen de magen toch wat tekenen af te geven en liepen wij door naar the little Thai prince, ons geliefde Thaise restaurant op de dijk. Na een heerlijk diner (van een lunch konden we echt niet meer spreken) en een afsluitend drankje bij het elfde gebod maakten wij er een eind aan en nam ik mij heilig voor om zondag niets meer te gaan doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten