zondag 23 oktober 2011

Breugems brouwerij

Het was tijd voor het tweede deel van de avond een optreden van de Zaans Hoornse formatir The untuned in Breugems brouwerij. Het was een formatie die voornamelijk rock speelde en ik had een mega grote flashback naar New York 1993, waar ik in Bleeker street ook een dergelijke cover band aan het werk had gezien.

We gingen uiteraard verder met het proeven van de eigen gemaakte bieren van Breugems en ik genoot deze ronde van een blondje nadat ik eerder al de bock had geprobeerd. Prima bier, een leuke locatie. lekkere muziek en goed gezelschap kortom het kan slechter op de vrijdag avond.

Een van die gespreksonderwerpen die avond was trouwens het altijd populaire onderwerp vakantie. De vrouwe van mijn goede vriend vroeg of we al plannen hadden voor de komende zomer en uiteraard hadden we die nog niet. Er vlogen dus wat suggesties heen en weer over o.a. Zuid/Europese landen en steden. Het ging zowel over stedentrips als over rondreizen in die landen. Net zoals twee jaar terug toen ik met andere vrienden een trip naar Rome gemaakt heb wordt de eerste activiteit de komende periode een onderzoek naar de diverse opties zodat we een weloverwogen keuze kunnen maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten