vrijdag 7 oktober 2011

Hersft

Het is inmiddels weer herfst geworden en dat is wel te merken. Na de ongelooflijk mooie eerste dagen van oktober met o.a. een boottocht over de vecht en een heerlijke maaltijd buiten in de tuin bij mijn ouders is het nu volledig over.

Toen ik de deur uitstapte om naar mijn werk te gaan was het nog droog maar toen ik in de auto zat vielen de eerste druppels al naar beneden. Binnen de minuut waren die druppels al veranderd in een hoosbui van epische proporties en de rit naar Almere verliep niet al te vlot daar het merendeel van de automobilisten in paniek raakt als er een paar druppels vallen. Toen ik bijna op het werk was werd het weer droog en ik dacht dus mooi tussen de buien door naar binnen te kunnen gaan. Het regende echter binnen een paar tellen alweer pijpenstelen en dat gekoppeld aan een straffe wind betekende dat ik ondanks een paraplu toch met natte mouwen en natte broekspijpen naar binnen ging. Hopelijk zijn de herfst buien snel voorbij maar nu zijn de vooruitzichten voor de komende dagen niet veel beter te noemen dus ik heb er een hard hoofd in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten