woensdag 19 oktober 2011

Geen file

Toen ik dinsdagochtend de deur uitging was ik bevreesd dat ik een hele lange rit naar mijn werk zou hebben en misschien wel te laat aan zou komen. De reden was uiteraard het weer. Vanaf het moment dat ik opstond tot het moment dat ik de deur uitging kwamen de slagregens continu naar beneden vallen.

Het stukje naar de snelweg reed echter vlot door maar bij het invoegen op de snelweg begon het feest al. Overal remlichten en erg moeizaam invoegen door de diverse chauffeurs. Daarna was er echter geen vuiltje meer aan de lucht en kon ik probleemloos doorrijden. De weg was weliswaar niet zo leeg als bij deze foto maar het was erg stil. Halverwege de rit begreep ik het opeens. Het was herfstvakantie daarom was het zo rustig op de weg. Dat wordt een prettig weekje woon werk verkeer, laat de regen maar komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten