maandag 3 oktober 2011

De mosselman

Het weer was ongelooflijk mooi voor oktober (heel wat beter dan de zomer was geweest) en het etentje van de familie vond dan ook plaats in de tuin van mijn ouders in het zonnetje. Ik had uiteraard mijn nook meegenomen aangezien ik wist dat mijn moeder heel erg geïnteresseerd was in e-readers. Mijn zusje wou hem meteen al lenen voor als zij op vakantie zou gaan, volgens mij gaat het niet heel lang meer duren voor de boekwinkels hun deuren kunnen gaan sluiten.

Verder was ook wordfeud een onderwerp van gesprek. Na mijn post van gisteren was ik al een potje tegen Dennis aan het spelen. Ook mijn zusje, die tegenwoordig een iPhone van haar werk heeft, liet het meteen door mijn zwager installeren en wij begonnen een potje. Dat werd trouwens al gauw door mijn neefje overgenomen omdat mijn zusje al snel de interesse verloor. Tussen al het computer geweld door was er nog tijd voor twee belangrijke zaken. Als eerste de aankomende vakantie van mijn ouders die binnenkort voor een week naar Portugal vertrekken en uiteraard de maaltijd. Er stonden mosselen op het programma (biefstuk voor de dames en frikadellen met friet voor mijn neefje). De mannen lieten zich de mosselen goed smaken en het was dan ook een tijdlang erg stil en ook voor de telefoons was er weinig tijd meer. Het werd echter al snel frisser (het is dan ook oktober) en na het fruit en de koffie was het dan ook tijd om huiswaarts te gaan. Een fijne afsluiting van een goed weekend zodat we weer helemaal opgeladen de werkweek tegemoet gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten