maandag 10 oktober 2011

Inchecken

Zondagnacht zouden mijn ouders vertrekken voor een weekje Portugal en die middag zaten we met zijn allen bij mijn zuster en zwager. We zouden daar o.a. het online inchecken regelen en de boarding passen voor ze uitprinten. Ik liep samen met mijn zwager naar de kamer waar de pc met printer stond en algauw zaten we op de site van Transavia. Wat mij betreft een erg slechte site want het duurde even voor ik kon vinden waar je online in kunt checken. Na de juiste pagina gevonden te hebben vulde ik de gegevens in en kreeg als antwoord dat men deze boeking niet kende. Na nogmaals proberen en alle gegevens drie dubbel gecheckt te hebben kregen we nog steeds het antwoord boeking onbekend. Opeens herinnerde mijn zwager zich een opmerking van mijn moeder over een extra nul toevoegen. Zi had zoiets gehoord of gelezen toen ze de vakantie regelde bij D reizen. En ja hoor na een extra nul bij het boeking nummer ingevuld hebben lukte alles ineens wel en konden we de plaatsen aan boord van het vliegtuig boeken. Echter alleen voor de heenreis want Transavia kan alleen van drie Nederlandse en twee Franse vliegvelden online inchecken. De prijzen mogen dan erg goed zijn, aan de service van zowel D reizen als Transavia kan nog wel het e.e.a. verbeterd worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten