donderdag 27 oktober 2011

Studio Spaan

Ik word regelmatig geïnspireerd door de blogposten van mijn goede vriend Dennis en zo bracht zijn stukje over de televizier ring voor het programma VI wederom een mooie herinnering bij mij boven. Tussen 2000 en 2003 werd het tv programma studio Spaan uitgezonden vanuit het Olympisch stadium in Amsterdam. Op een gegeven ogenblik nam Dennis contact met mij op, hij had toegangsbewijzen voor een van de opnames en of ik zin had om mee te gaan. Natuurlijk was dat niet tegen dovemansoren gezegd en op een mooie dag reisden wij af naar het Olympisch stadion. Uiteraard waren wij ruim op tijd aanwezig en konden nog even rondkijken buiten de studio. Zo zagen wij Pierre van Hooijdonk (aha dus dat werd de eregast) arriveren in een zwarte Audi A6.

Het was tijd om naar binnen te gaan en na wat geschuif en gedoe hadden wij beiden een kruk en konden gaan genieten van de show. De opnamen verliepen probleemloos, er hoefde niets over te gaan en alles ging lekker vlot. Een van de leukste onderdelen van het programma was echter niet life maar opgenomen, een filmpje in de reeks coken met Maradona. Ik kon er nog eentje terugvinden via het internet, (helaas niet diegene waar hij oliebollen bereidde met als hoofdingrediënt VEEL poedersuiker). Mijn eerste (en enige) aanwezigheid bij de opname van een tv programma was erg leuk, zelfs nu nog roept het prettige herinneringen op.

1 opmerking:

  1. Was inderdaad super grappig, Erik van Muiswinkel deed het erg goed!!!!

    BeantwoordenVerwijderen