vrijdag 21 oktober 2011

100.000

Deze week gebeurde het dan op weg naar het werk. Mijn kilometer teller doorbrak de, voor mij, historische grens van 100.000 kilometer. Nu was dat op mijn vorige auto ook al gebeurd maar die kreeg ik met ruim 30.000 kilometer op de teller en dat voelde toch niet helemaal echt aan.

Deze had ik echter zelf uitgezocht en werd op een trailer afgeleverd met nog net geen nul kilometer op de teller. In nog geen vier jaar tijd had ik er dus 100.000 kilometer opzitten in mijn Skoda Octavia. Grootse rit was wel de vakantie met mijn goede vriend naar de Baltische staten en Scandinavië. We hebben toen probleemloos 4.000 kilometer afgelegd en onze trouwe vierwieler bracht ons overal waar we maar wilden. Binnenkort moet ie met pensioen maar ik heb er de afgelopen vier jaar met heel veel plezier in gereden. De volgende eigenaar gaat hem probleemloos naar de 200.000 kilometer brengen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten