dinsdag 11 oktober 2011

The beach

Nadat mijn ouders waren vertrokken vroeg mijn zusje of ik zin had om samen met hen een hapje te gaan eten. Nu zijn dat soort dingen bij mij niet aan dovemansoren gericht en na een korte discussie, pizza, sushi, chinees viel de keus tenslotte op the beach. Mijn zusje belde of ze nog een tafeltje voor vijf kon krijgen om zes uur en dat bleek tot de mogelijkheden te horen.

Even voor zes uur stapten we in de auto en reden naar de oude veiling in Aalsmeer, hier is the beach gevestigd. Het bestaat uit diverse onderdelen zoals een kinder speeltuin, beach volleybal en dus ook een restaurant met de mooie naam Het strandpaviljoen. Een leuk uitziend eetcafé met een vriendelijke en gezellig bediening (ML kan hier wat van leren). Voor mijn neefje uiteraard allen een hoofdgerecht, mijn nichtje en ik gingen beiden voor voor en hoofdgerecht maar mijn zusje en zwager trokken de stoute schoenen aan en gingen voor de meter eten. Dat was zowel als voorgerecht als als hoofdgerecht een lange plank van een meter met per keer 6 hapjes er op. en dat voor €23.50, ik zeg geen geld. Alles smaakte prima maar 2 keer een meter eten was duidelijk teveel. Ondanks wat hulp van zowel mijn nichtje als mijzelf gingen er toch nog wat niet lege schaaltjes terug naar de keuken. Ik heb prima en erg gezellig gegeten en ook nog eens voor een prima prijs, mijn zuster en zwager betaalden de rekening namelijk. Nancy & Jan, bedankt voor een leuke en lekkere avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten