zondag 31 januari 2010

Vroeg op op zondag


Vroeg opstaan is iets dat niet bij mij hoort. Al van kinds af aan ben ik erg goed in uitslapen. Deze zondag ging de wekker echter al om 8 uur en niet omdat ik op reis ging of voor iets anders leuks. Op mijn werk was dit weekend nl. een belangrijke implementatie gaande waar ik verantwoordelijk voor ben. Vrijdag en zaterdag waren alle technische zaken uitgevoerd en de testperiode stond gepland voor zondagochtend van 08:00 tot 12:00. Wat doe je dan als leidinggevende met verantwoordelijkheidsgevoel, juist ja, je zorgt dat jij ook vanaf acht uur bereikbaar bent.

Gelukkig is de techniek flink verbetert de afgelopen jaren want vroeger moest iedereen op kantoor zijn om alles uit te voeren. Tegenwoordig kan iedereen zijn werk van huis uit doen dus de extra reisuren zijn er niet meer. Ruim voor twaalven werd alles succesvol afgemeld, de opofferingen waren niet voor niets geweest. Ik kan me gereedmaken voor de leuke dingen van de zondag, uit eten gaan en een concert.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten