donderdag 7 januari 2010

A-fusion here we aren’t again

Deze keer was er een afspraak tussen de interim college die als service manager bij ons gewerkt, had, de huidige afdelingsmanager en mijzelf om na werktijd een lekker hapje te gaan eten. Ik had de mensen kennelijk goed geïndoctrineerd want ik hoefde niets te zeggen, de manager kwam zelf met het voorstel om A-fusion aan te doen. Mijn enige inbreng was om als ontmoetingspunt het elfde gebod in te zetten. Aangezien het een werkdag was werd er vroeg afgesproken, we zouden ons om 6 uur bij Ben & Ien vervoegen om daar een biertje te drinken voor we naar het restaurant zouden gaan.

Helaas het mocht niet zo zijn. Wederom waren de weergoden de spelbreker in een gezellig uitstapje. De “sneeuwstorm” die Amsterdam teisterde zorgde voor een nieuw populair woord in de Nederlandse taal; Verkeersinfarct! Er stond op het hoogtepunt vele tientallen kilometers file op de A9. Ik was dusdanig op tijd van het werk vertrokken dat ik slechts drie uur deed over de afstand Almere Amstelveen, waar ik mijn vriendin zou oppikken. De collega was echter een half uurtje later uit Almere vertrokken en is nooit aangekomen. Op een gegeven ogenblik is hij omgedraaid en heeft de weg terug naar huis ingezet. Kortom om er moeten nieuwe plannen gesmeed worden voor en door het gezelschap!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten