vrijdag 22 januari 2010

180


Op 1 januari ben ik met een nieuw team aan een nieuw project gestart. Het team zal lang bij elkaar blijven (de verwachting is meerdere jaren) en heeft een mooie en grote project kamer ter beschikking. Nu vind ik dat werk ook plezier moet zijn en dat een project kamer best een aantal niet werk gerelateerde objecten mag hebben. Nu had een van mijn medewerkers het over zijn aanstaande verhuizing en het bijbehorende inpakken. Een van de genoemde objecten was een dartbord, dus ik zag een kans ;-) Het dartbord kwam probleemloos onze kant op maar het heeft weken geduurd voor we ons eerste pijltje konden gooien. Het bord arriveerde maar de pijlen bleken al diep verstopt te zijn dus we startten met een kaal bord. De 2e uitdaging was het ophangen van het bord. Ik zag de huismeester al woest worden bij het zien van de honderden gaatjes in zijn kostbare muren. Dan zie je de kracht van een team, want een van de teamleden dacht nog wel een set darts thuis te hebben en zou gaan zoeken. De eigenaar van het bord zou thuis op zoek gaan naar de houten plaat waar het bord ooit op had gehangen. Binnen de week waren alle attributen terecht en waren we klaar voor de laatste etappe, het ophangen. Voor ik de huismeester zo ver had waren we wederom 2 weken verder maar nu hangt dan ook alles en kunnen we kijken of er een lucifer, Barney of andere ster in ons team zit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten