woensdag 27 januari 2010

Voetbalplaatjes


Het is weer zover, na het succes van vorig jaar kon het niet uitblijven, Albert Heijn komt wederom met een voetbalplaatjes actie. De marketing machine van de grootgrutter werkt uitstekend want of het nou om voetbalplaatjes, smurfen, wuppies of Disney figuren gaat, de mensen gaan helemaal los om ze allemaal te verzamelen. Mijn neefje begint nu al te vragen wanneer ik langskom en dan gaat het niet om mijn gezelschap maar om de voetbalplaatjes die ik meeneem.

Maandag is het feest weer begonnen en kan ik mij na het boodschappen doen weer door de rijen kinderen heen vechten met hun “Mag ik uw voetbalplaatjes hebben meneer?” geroep. Dit jaar wordt het ook mogelijk om online je plaatjes te sparen en er is zelfs een speciale hyves de lucht in gegaan voor de actie, facebook is kennelijk nog te hip. Vorig jaar was het nog een particulier initiatief, dit jaar regelt Albert het zelf. Nu ja na een week of tien is het weer voorbij, afwachten wat de volgend actie gaat worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten