woensdag 20 januari 2010

Employee of the month


Het afgelopen jaar werd er elke maand een project, een team en zelfs één keer een persoon in het zonnetje gezet met als motto het A-merk van de maand. Toen er een maal een persoon werd verkozen liet ik al spottend weten dat wij binnenkort onze eigen McDonald’s variant van de medewerker van de maand zouden hebben. Wat blijkt, ik moet mee gaan doen aan de lotto want het nieuwe jaar was nog geen week oud of vanuit het secretariaat kreeg iedereen een maandelijkse uitnodiging voor de professional van de maand. Nu ben ik uiterst sceptisch over dit soort zaken en sta ik niet vooraan van ik wil winnen.

Tijdens de kick-off 2010 werd echter bekend gemaakt hoe het systeem werkte en welke prijs er aan verbonden was. Ik ben nog steeds niet geïnteresseerd in de titel maar wil toch graag winnen. De methode is simpel, er worden elke maand drie medewerkers genomineerd, de eerste drie tijdens de kick-off, en dan kan iedereen via het intranet een stem op een van de drie uitbrengen. Degene met de meeste stemmen is dan uiteraard de professional van de maand. De prijs is echter absoluut niet misselijk, een zes gangen diner bij de Librije. Mocht ik genomineerd worden dit jaar dan zal ik campagne gaan voeren tot ik erbij neer val want een etentje bij Sjonnie is de moeite waard.

1 opmerking: