maandag 4 januari 2010

Router


Het 2e goede voornemen voor 2010 is gemaakt en meteen uitgevoerd. Waar ik het 1e goede voornemen pas in december kan aantonen (het niet meer bezoeken van de kerstmarkt op mijn werk), kon het 2e goede voornemen direct uitgevoerd worden. Ik had vroeger een draadloze router voor mijn computer om op het internet te komen. Deze overleefde de kennismaking met een glas wijn niet en dat leidde tot het wederom uit de kast trekken van mijn oude trouwe USB modem. Nu kreeg ik een paar maanden geleden een nieuwe router cadeau van mijn provider maar het aansluiten had geen al te hoge prioriteit. Onder de aanmoedigende kreten van een vriendin, die lichtelijk verbaasd en teleurgesteld was toen zij op haar eigen laptop niet kon surfen toen ze bij mij was, heb ik alle spulletjes uit de kast gehaald en heb mijn router geïnstalleerd. De volgende stap is het aanvragen van een voip nummer en het beëindigen van mijn KPN abonnement. Dat zou toch wat vlotter moeten gaan dan het installeren van de router!

3 opmerkingen:

  1. Ik weet nog een goed voornemen! Heeft te maken met sport en kilo's kwijtraken :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind haalbaarheid een belangrijk iets bij een goed voornemen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haalbaar ...
    hmm
    ok
    offer me wel op

    http://www.fresh-fitness.nl/zaandam/www/index.php?page=6

    elke maandag
    gaan we samen

    lief he

    BeantwoordenVerwijderen