zaterdag 30 januari 2010

The Little Thai Prince, om het af te leren


Vorige week was de start van vrijdagavond stapavond een hapje eten en dat was goed bevallen. Daarom werd ook voor de 2e episode een afspraak gemaakt om te gaan eten. Deze keer met een vriend die net als ikzelf, erg van de Thaise keuken houdt. De afspraak was dan ook gemaakt bij de Little Thai Prince om half acht. Ik had gereserveerd en dat was maar goed ook want het kleine restaurant (minder dan 30 plaatsen) was bomvol en zodra er een tafeltje vrij kwam stonden de volgende gegadigden alweer klaar. Nu heb ik het al meerdere keren over dit, in mijn optiek, uitstekende restaurant gehad en ook deze keer werden we niet teleurgesteld. Zoals onze gewoonte is vroegen we om ons gewoon iets lekkers te brengen en dat bestond deze keer uit een schotel met diverse hapjes als voorgerecht, rundvlees in een milde saus en vis in een pittige rode curry. Wederom alle complimenten voor de kok. En even wederom voor de prijs hoef je het absoluut niet te laten, de rekening was deze keer €51.

Iets waar ik het nog niet eerder over gehad heb is het bier dat zij schenken. Uiteraard is er het bekende Thaise Singha bier uit flessen te krijgen maar hun tap bier is Warsteiner, een prima Duits biertje. Nu heb ik vorig jaar tijdens mijn vakantie in Duitsland een bezoek aan de brouwerij gebracht, een tip: doe het niet als je hoge verwachtingen hebt of niet bejaard bent, en dat roept dan toch weer een soort van herkenning op. Kortom het diner was in Thai Duitse sferen en dat bleek een prima combinatie te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten