dinsdag 12 januari 2010

Het verre oosten


Vakantieplannen voor 2010 zijn er meer dan genoeg, boekingen nog geen een, maar dat weerhoudt mij niet van het smeden van nieuwe plannen. Een van mijn vrienden is in het bezit van zowel een appartement in Bangkok als een appartement in Hongkong. Samen met een andere vriend loop ik met het idee rond om hem dit jaar op te gaan zoeken want hij roept regelmatig dat we eens langs moeten komen. Uiteraard zal het dan niet tot deze twee metropolen beperkt blijven maar zal er in ieder geval een uitstapje naar het Las Vegas van Azië, Macau gemaakt gaan worden.

Veel van mijn kennissen zijn al in Bangkok geweest en ik heb erg veel tips gekregen. Een van de leukste is om een fietstocht door de stad te maken met een Nederlander die al jaren in Bangkok woont, daarnaast staan een bezoek aan de drijvende markt, de tempels buiten de stad en het tijger reservaat hoog op de agenda. Nu eerst eens zien wat er van alle vakantieplannen voor 2010 terecht gaat komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten