vrijdag 29 januari 2010

Danger Will Robinson Danger


Deze kreet heeft niets te maken met de tv serie lost in space maar meer met een zomerplannetje. Eind vorig jaar maakte ik melding van een ritje deze zomer in een van de Aston Martin’s van een vriend van mij. Ik had al het idee om naar Zandvoort te rijden en te kijken hoeveel sloeries er aan zouden blijven vastplakken. Niets leek dit geluk in de weg te staan totdat ik deze vriend de afgelopen week zag zonder zijn vrouw. Op mijn vraag waar ze was kreeg ik het antwoord dat ze in Hongkong bezig was haar rijbewijs te halen. Onmiddellijk kreeg ik angstvisioenen van crashende auto’s en geen zomerse ritjes naar Zandvoort. Hopelijk heb ik het mis maar ik ben toch iets huiveriger voor dit uitstapje.

1 opmerking:

  1. Ik neem die andere Aston Martin wel om een ritje naar Zandvoort te maken en kijk dan hoeveel sloeries ik er mee kan versieren.
    Groetjes:
    Je stap en eet vriend

    BeantwoordenVerwijderen