donderdag 22 november 2012

top 2000

Een blog bericht van mijn goede vriend Dennis attendeerde mij er op dat het stemmen voor de top 2000 van radio 2 weer was geopend om zodoende te bepalen wat men in 2012 de beste 2000 platen vond die ooit gemaakt werden. Uiteraard volgde ik zijn voorbeeld en ging naar de site om mijn eigen lijstje van 15 platen samen te stellen. Het kost best wel moeite om keuzes te maken maar tenslotte ben ik tot 15 platen gekomen. Dit is mijn lijstje en daarvandaan heb je meteen de mogelijkheid om zelf een lijstje in te dienen.

Daarnaast heeft mijn zusje voorgesteld om ook een bezoekje aan de opnames te brengen in het top 2000 café om eens live mee te maken hoe het bij het programma is. Wat mij betreft een leuk idee en als ik kan ga ik zeker mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten