maandag 5 november 2012

Geen ongeluk

Nu beschouw ik mijzelf als een veilige chauffeur, ik heb nog geen ongeluk veroorzaakt en de enige deuk die ik ooit heb gehad is door een windvlaag veroorzaakt die een portier uit zijn voegen trok.

Vandaag was er echter een dame die een poging deed om mijn record om zeep te helpen. Ik moest afslaan en stond netjes te wachten voor een auto van de andere kant die dezelfde bocht om wou. Een dame stond netjes stil om te wachten tot de auto´s gepasseerd waren. De andere auto was gepasseerd en ik begon op te rijden toen de dame vrolijk begon met oversteken. Uiteraard stopte ik netjes want om iemand plat te rijden was nu niet echt mijn bedoeling. De dame keek op toen ik stopte en schrok zich het heen en weer. Ze had mij duidelijk niet gezien en aangezien mijn Prius geen geluid maakt ook niet gehoord. Ze stak verder over maar bleef naar mijn auto kijken. Toen ik wegreed en nog steeds geen geluid produceerde zag je haar hoofdschuddend nadenken over de gevaren van geluidloze auto´s. Maar ja als puntje bij paaltje komt moet je gewoon goed uitkijken als je oversteekt en niet vertrouwen op je oren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten