dinsdag 13 november 2012

Binnenweggetjes

Toen ik na ons uitstapje in Le baron terugreed naar huis zette ik mijn navigatie aan om nog wat te experimenteren met de stem bediening die er in zat. Zo stelde ik als eerst de route naar huis in en dat werkte prima. Toen ik mij vervolgens in de andere opties ging verdiepen begon mijn navigatie systeem opeens te praten. Ik werd gewaarschuwd voor zes kilometer stilstaand verkeer (later hoorde ik dat er wegwerkzaamheden op de A10 waren) op de route en of ik geïnteresseerd was in een alternatieve route.

Na een blik op de voorgestelde route besloot ik deze te volgen en zo werd ik door Muiderberg geleid. Een erg klein en schilderachtig plaatsje maar ik heb er in de duisternis niets van gezien. Sterker nog, ik had geen flauw idee waar ik me bevond en liet me door mijn navigatie systeem leiden. Zo passeerden we meerdere mij totaal onbekende dorpen tot ik op een gegeven ogenblik op de ring Amsterdam bleek te zitten en het laatste stukje naar huis zelf wel kon vinden. Waarschijnlijk was ik net zo veel tijd kwijt geweest met achteraan in de file aan te sluiten maar het voelt prettiger om te rijden in plaats van stil te staan. Als je me echter vraagt waar ik allemaal gereden heb dan moet ik je het antwoord schuldig blijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten