Zoals vermeld was het bezoek aan ASR voor mijn auto wat minder afgelopen. Ik had de schade 's avonds netjes via internet bij Leaseplan gemeld en koos ervoor om zelf de schade te laten verhelpen. Ik kreeg telefoon nummer en adres van de dichtstbijzijnde vestiging van care en belde op voor een afspraak.
Ik kon dezelfde dag langskomen voor een intake en reed dan ook 's middags langs. Mijn schademelding was al elektronisch binnengekomen en na het invullen van wat papieren ging men de schade opnemen. De uitslag was fors te noemen want mijn voorportier kon netjes gerepareerd worden maar mijn achterportier moest helemaal vervangen worden. We maakten een afspraak op 19 november om de auto daar te brengen en een dag of vier later kan ik hem dan weer ophalen. Op sommige momenten ben je erg blij dat je een leaseauto hebt en dit is zo'n dag. En aangezien dit mijn eerste schade is hoef ik zelfs geen eigen risico te betalen. Mij alleen benieuwen wat ik voor vervangende auto ga krijgen als de mijne in de reparatie gaat.
Ach, als je als lease rijder een schade rijdt, kan het er dan maar beter een forse zijn :-).
BeantwoordenVerwijderen