woensdag 14 november 2012

ASR

Maandag reed ik naar Amersfoort voor een bijeenkomst van de Cordys User Group bij ASR. Op deze jaarlijkse bijeenkomst ontmoeten gebruikers van het platform elkaar en wisselen tips en ervaringen uit. De rit verliep vlot alleen het laatste gedeelte wilde niet al te best vlotten. De ingang van de parkeergarage van ASR was erg verstopt en ik reed er twee keer voor bij voordat ik door had waar ik in moest rijden. Om het helemaal af te maken schatte ik de bocht om de garage in te komen ook al niet goed in en schaafde met mijn auto langs een paal met als gevolg een stevige beschadiging aan mijn portier.

Na al die ellende betrad ik tenslotte het pand en haalde mijn  badge op waarna ik naar de conference room begeleid werd. Hier werden een tweetal goede sessies gehouden, een door onze gastheer ASR en een tweede door de platform leverancier Cordys. Daarna was er een (goede) lunch tijdens welke je nog een verdiepingsslag kon maken, iets waar ik goed gebruik van maakte. Ruim na twee uur verliet ik het pand van ASR na een goed bestede dag, ondanks de schade aan mijn auto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten