zaterdag 24 november 2012

De terugkeer van de Prius

Donderdag middag kreeg ik een belletje van Care dat mijn auto klaar was en dat ik hem weer kon ophalen.Het telefoontje kwam pas om kwart voor vijf en ik vertrok dan ook spoorslags uit Almere daar Care om zes uur dicht gaat en het stuk naar Amsterdam Sloterdijk best wel file gevoelig is. Dat was een goede beslissing want ik kwam pas om tien voor zes het terrein van Care oprijden. Ik liep naar binnen en gaf den sleutels van mijn Astra af en nam samen met de medewerker van Care door wat er aan mijn auto gebeurd was. Ik was blij dat ik zelf de rekening niet hoefde te betalen want alleen het overspuiten bleek al €1370 gekost te hebben. Op dat momenten ben je blij dat je een leaseauto hebt.

Vervolgens verliet ik het pand weer om mijn herstelde auto in ontvangst te nemen en die zag er weer pico bello uit. Niet alleen was alle schade verholpen maar de auto was ook nog eens compleet schoongemaakt. Zowel van binnen als van buiten was alles gepoetst en geschrobd en hij stond te blinken zoals hij nog niet eerder gedaan had. Voorlopig krijg ik geen opmerkingen meet dat ik een smerige auto rijd. Nu nog zien dat ik hem netjes houd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten