dinsdag 10 april 2012

Nieuwe woning

Nee niet ik, mochten jullie denken dat ik wel heel erg in het geheim bezig ben geweest met het verkopen van mijn huidige woning en het verkrijgen van een nieuwe, maar een hele goede vriendin van mij. Zoals ik eind vorig jaar al verteld had was zij op zoek naar een nieuwe verblijfplaats en had zij deze gevonden zoals hier verteld. Inmiddels waren de klussende Polen vertrokken en lag de vloer er in. Het was dan ook hoog tijd om eens te gaan kijken hoe de boel er voorstond en daarom was tweede paasdag geen bezoek een een meubel boulevard maar een bezichtiging van haar nieuwe woning.

Ik reed dan ook naar Hogewerf, het adres van haar nieuwe woning. Uiteraard op een steenworp van het Groot Gelderland plein gelegen, een buurt waar zij zich een stuk beter thuisvoelde dan in Amstelveen. Ondanks de prima navigatie van de Tom Tom reed ik er de eerste keer langs want de inrit lag dusdanig verscholen dat missen geen keus maar een zekerheid was. Na even verderop gekeerd te zijn reed ik dan toch de juiste afslag in en stond even later voor de deur. Welnu niet alleen de vloer lag er, ook de lampen hingen, de badkamer en keuken waren klaar en er stonden al enkele kasten. Kortom het schoot aardig op en de andere meubelen zouden binnenkort arriveren zodat zij ruim voor 1 mei haar nieuwe woning kon betrekken. Mij benieuwen of er een house warming party komt of dat alles low key zal gaan. Ik verwacht het laatste maar vieren zullen we het in elk geval.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten