zaterdag 21 april 2012

Rolls Royce

Ik heb enkele vrienden en kennissen die in klassieke auto's rondrijden. Zo heb ik zowel een collega als een van mijn beste vrienden die zich nu en in het verleden in een dikke Mercedes 500 vervoerden. Een van de belangrijkste redenen, naast het comfort en de luxe die zo'n auto bied, is dat ze na 25 jaar uit de belasting vallen en dat ook de verzekering een lachertje is.

Dat je altijd baas boven baas hebt bewees mijn werkdag want nadat ik mijn auto op de parkeerplaats neergezet had en naar de ingang liep zag ik op de bezoekers plaats pal voor de deur een schitterende Rolls Royce staan. Ik vroeg mij af welke van onze klanten of leveranciers hier in reed en ging naar binnen. Tijdens de lunch vroeg iemand mij of ik de Rolls van Mario al had gezien. Wat bleek, de auto was van een collega die van de directeur toestemming had gekregen om het pronkstuk pontificaal voor de ingang te plaatsen. Ik moet zeggen respect, nu vind ik een Mercedes 500 al heel wat maar dat zinkt natuurlijk in het niets naast een Rolls Royce (met alle respect voor de Mercedes eigenaren)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten