maandag 30 april 2012

Miami heat

De cheerleaders van de heat in actie.
Zondagavond stond studio sport aan bij mij om te gaan genieten van de overwinning van ons aller Ajax op de FC Twente. Hierdoor was Ajax, alhoewel officieel nog geen kampioen op een onoverbrugbare voorsprong gekomen t.o.v. Feijenoord. Tussen zes en zeven toont studio sport andere sporten en tussen zeven en acht wordt de eredivisie vertoond.

Nu stond de tv dus op de achtergrond al aan om zes uur zodat ik het voetbal niet zou missen. Op een gegeven ogenblik keek ik echter zeer aandachtig naar het beeld want de eerste ronde van de play-off's van het Amerikaanse basketbal  werd getoond en het ging om de Miami Heat tegen de New York Knicks. Nu had ik vorig jaar samen met Dennis een wedstrijd gezien van de Heat en sindsdien was ik liefhebber van het Amerikaanse basketbal geworden. De beelden brachten mij weer terug in de American Airlines arena in Miami waar het publiek, net als toen volledig in het wit gehuld was om de heat naar de overwinning te schreeuwen. Ik zag de heat moeiteloos winnen en hoop dat zij dit jaar het kampioenschap wel winnen, want vorig jaar verloren zij helaas in de finale. Net als vorig jaar Go Heat!!!!!

1 opmerking: