woensdag 11 april 2012

Sudoku


Aangezien ik elke dag gewaarschuwd wordt door mijn iPhone welke apps deze dag weer gratis te zijn kreeg ik de kans om Sudoku van Electronic Arts voor mijn iPhone down te loaden en te installeren voor de prijs die ons Nederlanders altijd aanspreekt, namelijk gratis. Nu kende ik het spelletje niet echt, ik wist alleen dat je getallen in een grid van negen bij negen moest invullen op een bepaalde manier om de puzzel op te lossen.

Nu ben ik redelijk verslaafd aan spelletjes en ik kende aardig wat mensen die Sudoku's speelden dus uiteraard installeerde ik de app op mijn iPhone en speelde mijn eerste Sudoku. De regeltjes waren simpel en al gauw had ik door hoe het spelletje werkte en loste ik mijn eerst Sudoku op. Ik had niet echte een joepie gevoel van wat vind ik dat leuk maar probeerde er nog maar een paar om te kijken of ik het misschien leuker ging vinden. Het bleef echter hetzelfde gevoel geven en dat betekent dat dit niet mijn spelletje was. Daarom heb ik het weer van mijn iPhone verwijderd en we zullen wel zien wat er als volgende experiment oplevert.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten