donderdag 12 april 2012

Lieve vriendinnen

Ik ben een gelukkig man, ik heb fijne vrienden en fijne vriendinnen met wie ik heel veel kan delen, goede dingen en slechte dingen. Die goede dingen werden gisteren avond maar weer eens bewezen toen ik van twee verschillende hele goede vriendinnen een mailtje kreeg. Beide dames attendeerden mij op een speciale groupon (een speciale aanbieding site waar ik al eerder over geschreven heb) deal voor een etentje.

Nu maak ik samen met Frank, Simon en Dennis al meerdere malen gebruik van een groupon deal om uit eten te gaan. Zo bezochten wij Puri Indonesia en Gandhi en staat Jottum nog op de lijst met te bezoeken restaurants. Deze deal ging echter om een zaak in het betere segment, Kaatje bij de sluis, in het bezit van een Michelin ster. Je kreeg 50% korting op de maaltijd, naar keuze voor de lunch of het diner  (niet op het wijn arrangement) en dat is niet mis. Ik besloot er toch geen gebruik van te maken maar het is wel heel fijn als je vrienden je van dit soort dingen op de hoogte houden.

1 opmerking:

  1. Ik heb de moeite niet genomen om het te mailen (maar ja, ik hoor ook niet bij de vriendinnen :-)), want dit restaurant ligt in Blokzijl (diep in Friesland), dat vond ik toch net even te ver om een speciaal heen te rijden om een diner te geruiken.

    BeantwoordenVerwijderen