maandag 9 april 2012

Paas brunch

Zondag was het eerste paasdag en dan is het dus tijd voor een relatief nieuwe familietraditie. Enkele jaren terug had mijn zusje mij en mijn ouders uitgenodigd voor een paas brunch en sindsdien doen we dat elke jaar met Pasen.

Dit jaar was het een echte brunch voor mij want ik kreeg rond een uur een boodschap of ik al onderweg was. Aangezien ik net uit de douche kwam kon ik mededelen dat ik er binnen het half uur was en bij binnenkomst vond ik dan ook een mooi gedekte tafel met allerlei heerlijkheden. Je kon wel zien dat mijn zusje er niet alleen voor stond want de (overigens erg lekkere) quiche was door mijn nichtje gemaakt. Verder waren er diverse broodjes, vers sap, gerookte zalm, vele soorten beleg, hapjes als mozzarella,tomaat,basilicum etc. etc. Gewoon teveel om op te noemen. Uiteraard was er voor de liefhebbers een wijntje, een mooie soave, want dat hoort natuurlijk bij een goede brunch. Iedereen ging meer dan voldaan van tafel en ik vermoed dat niemand die avond erg veel gegeten heeft, ik in ieder geval niet.

Het was allemaal weer prima verzorgd, op naar de editie van 2013.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten