woensdag 18 april 2012

Autobrand

Gisterochtend liep ik, zoals op elke normale werkdag de deur uit om mij naar mijn auto te begeven en naar mijn werk te rijden. Deze keer redde ik de afstand tot mijn auto niet in een keer want ik liep voorbij een andere auto die er zo te zien niet best uitzag. Wat heet niet best, bij een tweede blik bleek de voorkant finaal in de hens gegaan te zijn en ook het middenstuk zag er niet fraai uit. Ik pakte mijn telefoon om 112 te bellen maar men was al op de hoogte van de brand. Er waren in de tussentijd nog wat buren naar buiten gekomen en samen spraken we onze verbazing uit over wat er gebeurd was. Niemand wist of het aangestoken was of dat er sprake was van een ongelukje. Iedereen brak tenslotte het kamp op om weer naar binnen cq. naar het werk te gaan.

Toen ik 's avonds thuis kwam was de auto inmiddels weggesleept maar een drietal parkeerplaatsen was nog een behoorlijke bende met stukjes auto en zwart geblakerde stoep. Mij benieuwen of we hier nog iets van horen en wanneer de parkeerplaatsen weer schoongemaakt zijn. Voorlopig AT5 maar even in de gaten houden of er nog iets over gemeld wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten